Голова Nvidia відповів на низку питань для Moore Than Moore і поділився своїм баченням найближчого майбутнього. Зокрема, Дженсену Хуангу поставили питання відносно перспектив використання ШІ в іграх. Зараз компанія активно розвиває DLSS, яка поєднує кілька технологій — для створення додаткових пікселів й підвищення роздільної здатності, та технологію генерації проміжних кадрів. Також розпочинається впровадження технології ACE для роботи з ігровими NPC. Перспективи на найближче майбутнє — це генерація текстур та об'єктів. Або у вас можуть бути об'єкти низької якості, а ШІ покращить їх. Також ШІ створюватиме персонажів в іграх.

Дженсен Хуанг вірить, що в майбутньому ШІ генеруватиме текстури, об'єкти та персонажів в іграх

Очевидно, що всі майбутні ігри використовуватимуть штучний інтелект. У вас буде комп'ютер з ШІ, і ви зможете використовувати помічника Nvidia G-Assist в іграх. GeForce — це найбільший ігровий бренд у світі, який постійно зростає. Тому в майбутньому кожен власник такої відеокарти тією чи іншою мірою отримає доступ до цих технологій.

Також Дженсену Хуангу поставили питання про підтримку функцій Windows Copilot пристроями серії RTX. За його словами, Microsoft оголосила, що продукти RTX підтримуватимуть середовище Copilot. Також глава компанії зазначив, що фактично Nvidia почала впроваджувати AI PC ще дев'ять років тому, коли було представлено перше покоління GeForce RTX.