Компанія AMD оголосила, що вже п'ять ігор підтримують нову технологію масштабування FidelityFX Super Resolution 3.1, а ще одна гра стане доступною через кілька місяців. FSR 3.1 вперше представили на конференції GDC, її особливість у тому, що AMD розділила безпосередньо масштабування і процес генерації кадрів. В теорії це дає змогу використовувати генерацію кадрів AMD спільно з масштабуванням DLSS або XeSS. Також зменшено кількість ореолів і артефактів, підвищено загальну якість картинки в русі.

Технологія AMD FSR 3.1 вже доступна в п'яти іграх

На цей час список сумісних ігор такий:

  • Ghost of Tsushima Director's Cut;
  • Horizon Forbidden West Complete Edition;
  • Marvel's Spider-Man: Miles Morales;
  • Marvel's Spider-Man Remastered;
  • Ratchet & Clank: Rift Apart.

А у вересні виходить комп'ютерна версія God of War: Ragnarök, яка на старті вже підтримуватиме FSR 3.1. Цікаво, що всі зазначені ігри є колишніми ексклюзивами Sony. Портуванням їх на PC займається студія Nixxes Software.

Технологія AMD FSR 3.1 вже доступна в п'яти іграх

Також AMD заявила, що технологія FSR 3.0 незабаром буде доступною в 60 іграх. Повний список ігор з FSR опубліковано на цій сторінці.

Джерело:
Videocardz