Компанія AMD оголосила про вихід нової версії комплекту програмного забезпечення для розробників з набором технологій FidelityFX. У SDK 1.1 в тому числі додана технологія FSR 3.1. Він містить нові функції API та бібліотеки, які спростять інтеграцію технології FSR в ігри.
У FSR (FidelityFX Super Resolution) 3.1 покращено якість картинки завдяки зменшенню артефактів під час масштабування. Але головна зміна стосується відокремлення технології генерації кадрів від апскейлингу. Це дасть змогу використовувати генератор кадрів з будь-якими іншими технологіями масштабування. Фактично AMD робить свою генерацію доступною для відеокарт Nvidia та Intel, тоді як технологія генерації від Nvidia навіть у межах відеокарт цього виробника працює тільки на пристроях серії GeForce RTX 40. Також у FSR 3.1 з'явився API-інтерфейс для простішої інтеграції в 3D-проєкти та простішого оновлення FSR у майбутньому. Додано підтримку графічного API Vulkan. Новий FidelityFX SDK 1.1 доступний на платформі GitHub.
Рядовим користувачам вже доступні п'ять ігор із підтримкою FSR 3.1. Після публікації SDK впровадити нову технологію зможе будь-який розробник.
AMD нагадує, що технологія FSR 3.1 рекомендується і підтримується відеокартами серії Radeon RX 6000 і Radeon RX 7000, підтримується, але не рекомендується для Radeon RX 5000. Втім, як ми зазначили вище, FSR є відкритою універсальною технологією, яка сумісна з широким спектром графічних процесорів.
Джерело:
Videocardz