Корпорація ARM, розробник однойменної процесорної архітектури, представила власну технологію масштабування зображення під назвою Arm ASR (Arm Accuracy Super Resolution). Вона оптимізована для мобільних гаджетів, на кшталт смартфонів і планшетів, та буде доступна за ліцензією з відкритим вихідним кодом, що має прискорити її впровадження.

Arm ASR

В основі Arm ASR лежить уже знайома технологія FidelityFX Super Resolution 2 (FSR 2). Що важливо, компанія не просто скопіювала вихідний код рішення AMD, а оптимізувала його з урахуванням особливостей мобільних пристроїв. У результаті технологія Arm ASR хоч і є близьким родичем FSR 2, але забезпечує кращу продуктивність. Для прикладу компанія наводить результати тестування на графічному ядрі Immortalis-G720 з роздільною здатністю екрана 2800x1260 пікселів.

Arm ASR

Окрім підвищення частоти кадрів в іграх або 3D-застосунках технологія Arm ASR також дає змогу знизити енергоспоживання пристрою, оскільки при її використанні iGPU нема потреби працювати на повну потужність. Нижче наведено результати випробувань на платформі MediaTek Dimensity 9300.

Arm ASR

Варто додати, що технологія AMD FSR 2 потроху стає стандартом для масштабування зображення на найрізноманітніших пристроях, чому сприяє її відкритий вихідний код. Наприклад, Apple використовувала її як основу для власної технології масштабування MetalFX, а цієї весни FSR 2 стала базовим рішенням для універсального API Microsoft DirectSR.

Джерело:
ARM