Нещодавно вийшла оновлена ігрова консоль PlayStation 5 Pro, яка отримала нову технологію масштабування PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution) із застосуванням алгоритмів ШІ. Але це тільки початок. Марк Церні, провідний інженер PlayStation, розповів про деякі особливості нової Pro-версії та озвучив плани на майбутнє. Він згадав тісну співпрацю з AMD у рамках проєкту Amethyst.
Компанії вже давно є партнерами. Два останні покоління PlayStation використовують гібридні процесори AMD з потужною вбудованою графікою. Тепер вони співпрацюють для розробки технологій ШІ, які можна впровадити в ігрову графіку. У планах створення набору нейромереж CNN (Convolutional Neural Networks) для графіки, які Sony та AMD зможуть застосовувати незалежно одна від одної. Компанії хочуть представити відкриті технології, що будуть доступні на широкому спектрі пристроїв і не будуть ексклюзивними для платформи PlayStation. Тобто ми побачимо ці технології на PC та інших пристроях.
Можна припустити, що йдеться про майбутній набір технологій для наступної PlayStation. І, очевидно, вони також будуть застосовуватися в іграх для PC. Усе це ймовірно є відповіддю на ініціативи Nvidia, яка постійно розширює можливості DLSS. Днями з'явилася інформація, що «зелений» гігант представить якісь нові можливості для нейронного рендерингу, можливо, розширивши сферу застосування ШІ за рамки масштабування.
Джерело:
The Verge