Разом із відеокартами AMD Radeon RX 9070 і Radeon RX 9070 XT дебютувала технологія масштабування FidelityFX Super Resolution 4 (FSR 4). Вона базується на алгоритмах машинного навчання та офіційно підтримується тільки GPU RDNA 4-го покоління. Втім, у майбутньому список сумісних пристроїв буде розширено і, наприклад, ця технологія з'явиться на ігровій консолі PlayStation 5 Pro. Про це в інтерв'ю виданню EuroGamer розповів головний архітектор приставок PS 5 Марк Черні (Mark Cerny).

Sony працює над варіантом технології масштабування AMD FSR 4 для PlayStation 5 Pro

«Наша мета — створити щось дуже схоже на апскейлер FSR 4 на PS5 Pro для ігор 2026 року, як наступну еволюцію PSSR. Він повинен використовувати ті ж самі вхідні дані та видавати по суті ті ж самі результати. Реалізація цієї технології є досить амбітною і трудомісткою, тому ви ще не бачили цей новий апскалер на PS5 Pro», — розповідає пан Черні.

Інакше кажучи, порівняти роботу FSR 4 на графічних процесорах RDNA 4-го покоління та аналогу Sony для відеоядра консолі PlayStation 5 Pro можна буде не раніше 2026-го. Цього року Sony зосередиться на співпраці з розробниками ігор, щоб найкращим чином реалізувати останні версії PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution) в іграх для PS 5 Pro.

Варто додати, що при створенні технології FSR 4 компанія AMD застосувала напрацювання проєкту Amethyst. У рамках цієї ініціативи Sony й AMD об'єднали зусилля для впровадження в ігри технологій на базі штучного інтелекту. Зокрема, у пресрелізі згадувалося створення набору нейромереж CNN (Convolutional Neural Networks) для графіки, які Sony та AMD могли б використовувати на свій розсуд.