Напередодні виходу версії для PC компанія Sony розкрила деякі технічні подробиці гри Marvel's Spider-Man 2. Оригінальна гра, створена студією Insomniac Games, була демонстрацією технічного потенціалу консолі PlayStation 5. Команда Nixxes Software, яка займається портуванням, забезпечила ще кращу візуальну якість та підтримку передових технологій на ПК.
У Marvel's Spider-Man 2 трасування променів використовується для якісних тіней, фонового затінення та віддзеркалень. У комп'ютерній версії деталізацію цих ефектів покращено, додано спеціальні параметри для гнучкого налаштування якості. Зокрема, буде повзунок дальності для обробки об'єктів із трасуванням променів. Також гра підтримує технологію DLSS Ray Reconstruction для детальніших віддзеркалень і компенсації шуму в трасованих віддзеркаленнях. Крім DLSS 3 з генерацією кадрів гра також буде підтримувати технологію FSR 3.1 з генерацією та Intel XeSS. Буде підтримка надшироких роздільних здатностей формату 21:9 та 32:9.
Системні вимоги для гри без трасування цілком помірні. Для режиму 720p@30fps при мінімальній якості заявлені відеокарти GeForce GTX 1650 та Radeon RX 5500 XT. Рекомендована конфігурація для 1080p@60fps при середніх налаштуваннях графіки містить процесори Intel Core i5-8400 і AMD Ryzen 5 3600, 16 ГБ пам'яті, плюс відеокарти GeForce RTX 3060 або Radeon RX 5700.
Для простого трасування променів у форматі 1440p потрібні відеокарти GeForce RTX 4070 та Radeon RX 7900 XT. А з 4K при ультимативних налаштуваннях графіки й трасуванням впорається ПК на базі Intel Core i9-12900K або AMD Ryzen 7 7800X3D з 32 ГБ пам'яті та відеокартою Nvidia GeForce RTX 4090. Для встановлення грі потрібно 140 ГБ вільного місця на SSD.
Marvel's Spider-Man 2 надійде в продаж вже сьогодні.