Останні роки були не дуже вдалими для ігрового підрозділу Microsoft. У платформи Xbox було мало якісних ексклюзивів, і деякі навіть гучні проєкти отримували прохолодний прийом та не дуже високі продажі. Були й гучні провали рівня Redfall. Днями для Xbox Series і PC вийшла гра South of Midnight. Це похмура казка, яка натхненна міфологією Глибокого Півдня США. Героїня набуває магічних здібностей і шукає свою матір та новий дім у чарівному світі з дивними істотами.

Сама гра, судячи з відгуків, виявилася хорошою. Але інтересу в аудиторії вона не викликала. На це побічно вказує статистика ігрової активності в Steam. Піковий онлайн за кілька днів ледь сягнув 1,4 тисячі одночасних гравців, а на Twitch за грою спостерігало не більше 7 тисяч глядачів. Навряд чи на консолях Xbox Series гравців значно більше.

Оцінки від критиків у проєкту загалом непогані — на Metacriric рейтинг 77 балів зі 100, хоча користувачі виставили 6 балів із 10. Зате в Steam рейтинг позитивних відгуків понад 86%. Багатьом комп’ютерним гравцям сподобалася атмосфера, музика й оптимізація. Гра використовує рушій Unreal Engine 5, але демонструє гарну картинку і продуктивність навіть на не дуже потужних ПК. З іншого боку, користувачі пишуть, що ігровий процес досить нудний, гра одноманітна, є проблеми з бойовою системою. Не всім сподобався візуальний стиль і образ головної героїні.