Система симуляції життя A-Life була однією з основних особливостей оригінальної трилогії S.T.A.L.K.E.R. І для нової частини розробники обіцяли ще більш просунуту систему A-Life 2.0. Ось тільки в реальності гравці в Heart of Chornobyl спостерігали, як випадкові події генеруються тільки навколо героя. Що сталося з A-Life 2.0? Про це розповіли представники GSC Game World на заході, який відбувся в рамках премії BAFTA в Лондоні.

Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl пояснили причину проблем з A-Life 2.0

Євген і Марія Григоровичі відповіли на серію запитань відносно проблем з A-Life 2.0. Також журналісти звернули увагу, що навіть згадка цієї системи симуляції життя зникла зі Steam та деяких інших джерел. Виявилося, що все пов'язано з оптимізацією гри. A-Life 2.0 вимагала дуже багато ресурсів, особливо пам'яті. Тому розробникам довелося піти на компроміси та сильно урізати цю систему. 

Євген Григорович зазначив, що насправді система присутня, але її зона дії сильно обмежена. NPC поза діапазоном гравця перебувають в автономному режимі та підключаються онлайн тільки, коли входять у зону гравця. Також він визнав наявність деяких помилок з генерацією NPC та іншими багами. Причому вони були несподіваними навіть для розробників. Усе це створює видимість того, що система A-Life 2.0 просто зламана.

Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl пояснили причину проблем з A-Life 2.0

У GSC Game World хочуть покращити ситуацію, але поки що не дають чітких відповідей відносно  виправлень і термінів. Зазначається лише, що покращити роботу A-Life 2.0 допоможе оптимізація та виділення додаткових ресурсів системі.

Паралельно команда розробників продовжує випускати оновлення. Учора вийшов третій апдейт, який виправляє помилки в деяких основних і побічних завданнях, а також зменшує input lag при використанні клавіатури та миші.

Наш огляд S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl доступний за посиланням.

Джерело:
IGN