Учора відбувся реліз стратегії Tempest Rising від студій Slipgate Ironworks і 2B Games. Це проєкт у дусі класичних RTS, і самі розробники одним із джерел натхнення називали серію Command & Conquer. Події гри відбуваються в альтернативній реальності, де після глобальної ядерної війни дві великі фракції борються за ресурси та території. Одним із важливих ресурсів тут стає особливий елемент темпест, який виникає в зонах із підвищеним радіаційним фоном. Гра пропонує дві сюжетні кампанії та багатокористувацький режим.

Tempest Rising сподобалася першим гравцям. Усі відзначають схожість із Command & Conquer, серією Red Alert та іншими класичними представниками жанру. Але це і сподобалася гравцям. Автори проєкту зуміли грамотно переосмислити стару формулу та знайомі елементи.

Рейтинг позитивних відгуків у Steam перевищує 86%. Хоча піковий онлайн поки невеликий, у перший день він не перевищив п’яти тисяч користувачів. Гравці хвалять динамічні битви, хороший баланс і відмінну оптимізацію. В основі гри рушій Unreal Engine 5, але вона чудово йде навіть на слабких системах.

Оптимізацію і технічний стан похвалили й фахівці Digital Foundry. Вони зазначили, що гра не використовує систему освітлення Lumen, геометрію Nanite і технологію Virtual Shadows Maps. Але для гри з перспективою зверху, де всі об’єкти віддалені від камери, це не критично. Навряд чи передові технології забезпечили б помітне покращення картинки. Зате без них гра демонструє високу частоту кадрів. Вибухи та різні ефекти виглядають дуже красиво. Що стосується продуктивності, то стара відеокарта GeForce RTX 3060 у роздільній здатності 2560×1440 з DLSS Quality при максимальних налаштуваннях графіки забезпечує 90–120 fps. GeForce RTX 5090 дає змогу грати в нативному форматі 4K при 120 fps, при цьому завантаження GPU менше ніж 70%.

Гра відмінно працює з надширокими форматами моніторів. Офіційної підтримки HDR немає, і примусове ввімкнення цього режиму може призводити до колірних спотворень.