Компанія Ubisoft продовжує розкривати подробиці та розповідати про особливості майбутньої гри Assassin's Creed Shadows. Це нова велика пригода і старт нової сюжетної лінії, яка може об'єднати всі майбутні проєкти серії. У Shadows буде багато геймплейних змін та нових механік. У грі два герої з різними бойовими навичками та можливостями для потайних дій. Також будуть зміни в тому, як працює дослідження світу.

Ubisoft розповіла про дослідження світу в Assassin's Creed Shadows

Гравці почнуть вивчати світ із мапою, де показані тільки основні райони, а малюнки на ній натякатимуть на природу регіону. Позначки для різних місць з'являтимуться на карті тільки після вивчення цієї території. У грі не буде звичної схеми, коли ви відкриваєте регіон одразу з усіма позначками. Тепер потрібно добувати інформацію і спостерігати за світом. Точки синхронізації дають змогу відзначити цікаві місця в окрузі, але ви не знатимете, що це, поки не вивчите їх особисто. Також забратися на такі точки огляду буде досить складно. І в кожного з двох персонажів може бути свій шлях до вершини.

У Shadows не буде напарника-орла, який відмічає все навколо. У будь-якому невідомому місці потрібно використовувати механіку дослідження, що допомагає виявити важливі об'єкти та цілі. Різні секретні місця і схованки потрібно шукати особисто, зокрема використовуючи різну непряму інформацію.

У регіонах будуть безпечні притулки з можливістю швидкого переміщення. Швидке переміщення працюватиме і між точками синхронізації.

Гра запропонує найскладніший ландшафт у серії. Заодно ускладнено систему паркуру, яка ближче до того, що було в перших іграх. Тому ви не зможете підійматися на будь-які скелі та перешкоди. Це ускладнить подорожі та пошук доріг. Але якщо це не для вас, можна ввімкнути підказку, яка підсвітить маршрут до обраної на карті точки.

У гру повернуть дошку зі списком цілей. Ви будете самі шукати їх за підказками та відповідно до здобутої інформації. Допомагати в пошуку інформації та виявленні цілей будуть розвідники, яких можна посилати на завдання. Також вони допоможуть вам у ситуації, коли в усій провінції піднято тривогу і за вами полюють убивці. Вони ж допоможуть вкрасти ресурси зі складу.

Раніше Ubisoft розповідала про інші ігрові аспекти, зокрема про стелс. Гра отримає більше можливостей для потайних дій. Герої зможуть ховатися в тіні, швидкість їхнього пересування і шум впливатимуть на помітність, вперше можна буде повністю лягти, щоб знизити видимість. Максимум можливостей для такого стилю гри отримає сінобі Ясуке. Її напарник афросамурай Наое буде більш вправним бійцем і сильнішим воїном для відкритих боїв. У кожного свої слабкі та сильні сторони, а гравець зможе перемикатися між ними для оптимальних дій у тій чи іншій ситуації.

У відкритому світі багато секретів та занять для двох героїв. І всі наші відкриття та дії сприятимуть загальному прогресу. Наприклад, Ясуке може займатися медитацією в певних місцях, а Наое зустрічатиме майстрів, які навчать його нових ударів.

Гра виходить 20 березня поточного року.

Джерело:
Ubisoft