Доходи ігрової індустрії перевищать 300 мільярдів доларів до 2027 року

Не є таємницею, що ігрова індустрія постійно зростає і з кожним роком приносить більше доходів. Також масовим явищем стають мікротранзакції та умовно-безплатні ігри з платним контентом. Кожна велика ігрова компанія хоче запустити свою гру-сервіс, яка роками приноситиме стабільний дохід. Аналітики підрахували, що доходи глобальної ігрової індустрії до 2027 року мають перевищити 300 мільярдів доларів. Ця цифра згадується у звіті компанії Bain & Company. З огляду на актуальні тенденції, вони прогнозують зростання доходів на рівні 9% щороку та загальне збільшення доходів зі $199 мільярдів у 2022 році до $307 мільярдів у 2027 році. Також у звіті згадується, що молоді люди 13-17 років основний час приділяють саме іграм. Вони проводять за іграми на 40% більше часу, ніж за переглядом телешоу та різних медіа.

Зростання спостерігається в кожній суміжній сфері — від кіберспорту до мобільних ігор. Аналітики також відзначають вплив стримерів, які з часом стають суперзірками з багатомільйонними доходами в Інтернеті. Незабаром ігрова індустрія стане вагомішою за кіно- і телеіндустрію. Уже зараз великі ігрові проєкти вимагають багатомільйонних бюджетів і приносять прибуток більший, ніж розкручені голлівудські кіноблокбастери. Яскравим прикладом високого інтересу до ігор є перший трейлер Grand Theft Auto VI, який за сім місяців зібрав 200 мільйонів переглядів.

Джерело:
Insider Gaming

Обговорити в форумі (коментарів: 8)

Nvidia могла випустити GeForce RTX 4070 у версії з 7168 ядрами CUDA та 10 гігабайтами GDDR6X

У рамках підготовки нового покоління відеокарт Nvidia тестує чимало різних конфігурацій, більшості з яких не судилося стати серійним продуктом. Задовго до офіційного релізу 3D-прискорювачів Ada Lovelace ми розповідали про специфікації моделі GeForce RTX 4070. Фінальний пристрій отримав інші характеристики, але це не означає, що отримана з неофіційних джерел інформація була невірною.

GeForce RTX 4070

У Китаї на торговій платформі Goofish був помічений інженерний зразок GeForce RTX 4070. Він базується на графічному процесорі AD104-275 із 7168 ядрами CUDA та 160-розрядним інтерфейсом пам'яті, через який GPU взаємодіє з буфером GDDR6X об'ємом 10 Гбайт. Пристрій виконано в дизайні Founders Edition з роз'ємом додаткового живлення 12VHPWR на торці.

GeForce RTX 4070

Для порівняння, фінальний варіант GeForce RTX 4070 отримав 5888 ядер CUDA та 12-гігабайтний буфер GDDR6X зі 192-розрядною шиною. Ще однією важливою відмінністю інженерного зразка стала більш висока робоча частота. Ранній варіант функціонував на 2355–2520 МГц, а фінальна версія — на 1920–2475 МГц.

GeForce RTX 4070

Все це доводить, що в лабораторіях Nvidia випробовується ціла безліч конфігурацій відеокарт, але у продаж надходить тільки частина з них.

GeForce RTX 4070

Джерело:
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 32)

OpenAI працює над просунутим ШІ Strawberry, який здатний на міркування

Усередині компанії OpenAI, яка відома за ChatGPT, триває робота над новою моделлю штучного інтелекту. Вона буде здатна на складні міркування та розв'язання логічних задач, які поки що не під силу сучасним ШІ. Про це пише новинне агентство Reuters, посилаючись на свої джерела і якусь внутрішню документацію. Проєкт нового ШІ проходить під кодовою назвою Strawberry і розробляється в суворій таємниці. Раніше він був відомий під кодовою назвою Q*, й інформація про нього спливала після спроби раптового звільнення Сема Альтмана. Тоді ходили чутки, що генерального директора намагалися змістити з посади через приховування інформації щодо розробки потужного ШІ та небезпек, які з цим пов'язані. Нібито демонстрацію Q* бачили деякі співробітники, і вже торік ШІ міг розв'язувати наукові та математичні завдання, недоступні будь-яким іншим сучасним ШІ.

OpenAI

Strawberry зможе краще й осмисленіше працювати з великими обсягами даних, ця модель буде здатна на міркування та довгострокове планування. Сучасні ШІ часто не справляються з простими логічними задачками, які людиною сприймаються на рівні інтуїції. Також є проблема з «галюцинуванням», коли ШІ дають хибні відповіді. Strawberry буде здатний краще усвідомлювати дані й вибудовувати на їхній основі модель для планування й розв'язання багатоетапних проблем. Наприклад, формувати модель функціонування фізичного світу для вирішення наукових завдань.

Новий ШІ використовує спеціальний метод обробки з навчанням на великих обсягах даних і спеціальний метод «постнавчання» для відточування навичок. Згадується схожість із методом Self-Taught Reasoner (STaR), який розробили у Стенфордському університеті 2022 року. STaR дає змогу моделям ШІ «самонавчатися» на вищих рівнях інтелекту за допомогою ітеративного створення власних навчальних даних. Серед завдань Strawberry — виконання завдань із далеким горизонтом (LHT), які вимагають від ШІ планування наперед і виконання низки дій протягом тривалого періоду часу.

В останні місяці компанія нібито робила натяки деяким партнерам, що вона на порозі випуску нової технології з просунутими можливостями до міркувань. Але жодних підтверджень від офіційних представників OpenAI поки немає.

Обговорити в форумі (коментарів: 15)

Перший трейлер Grand Theft Auto VI набрав 200 мільйонів переглядів

Гра Grand Theft Auto VI ще не вийшла, але вже б'є рекорди. Наприкінці минулого року було представлено перший офіційний трейлер майбутньої шостої частини. Ролик викликав справжній ажіотаж і бурю обговорень. За першу добу з моменту публікації його переглянуло майже 100 мільйонів користувачів YouTube. А тепер у трейлера неймовірні 200 мільйонів переглядів.

Grand Theft Auto VI

Це досягнення свідчить про великий інтерес до гри. Можна впевнено говорити, що Rockstar Games забезпечені величезні продажі незалежно від якості гри.

У першого трейлера Grand Theft Auto V наразі 111 мільйонів переглядів. Другий трейлер для гри вийшов через рік, і аналогічної стратегії розробники можуть дотримуватися цього разу. Тому не варто очікувати другий трейлер Grand Theft Auto VI раніше грудня.

Реліз гри намічено на 2025 рік на консолях PlayStation 5 та Xbox Series. Оскільки під час анонсу не згадали PC, є підозри, що комп'ютерні гравці отримають гру значно пізніше.

Обговорити в форумі (коментарів: 41)

Відеокарта GeForce RTX 5090 отримає 500-ватний рівень TDP, вважає Seasonic

До виходу нового покоління відеокарт GeForce RTX готуються не тільки AIB-партнери Nvidia, але й виробники блоків живлення. Зокрема, компанія Seasonic поділилася своїми прогнозами щодо того, які «апетити» матимуть майбутні 3D-прискорювачі сімейства Blackwell. Вендор вказав рівні TDP відеокарт GeForce RTX 50-ї серії у своєму калькуляторі потужності блока живлення.

Seasonic

У наступному поколінні ігрових відеокарт, на думку Seasonic, корпорація Nvidia повністю перейде на (12+4)-контактний роз'єм живлення 12VHPWR, відмовившись від старих добрих PCI-E Power (6+2)-pin. Нагадаємо, що в актуальній лінійці такі роз'єми живлення можна зустріти в моделях GeForce RTX 4070 і RTX 4060 (Ti).

Що стосується рівня TDP, то Seasonic очікує, що в наступному поколінні GeForce RTX «апетити» відеокарт трохи зростуть. Наприклад, у флагманської моделі цей параметр збільшиться з 450 до 500 Вт. Винятком стане умовна GeForce RTX 5050 зі 100-ватним TDP, втім, про цю відеокарту якихось подробиць від інших джерел поки не надходило. Лінійка 3D-прискорювачів Nvidia Blackwell на думку Seasonic:

  • GeForce RTX 5090: TDP 500 Вт (+50 Вт щодо RTX 4090);
  • GeForce RTX 5080: TDP 350 Вт (+30 Вт щодо RTX 4080);
  • GeForce RTX 5070: TDP 220 Вт (+20 Вт щодо RTX 4070);
  • GeForce RTX 5060: TDP 170 Вт (+55 Вт щодо RTX 4060);
  • GeForce RTX 5050: TDP 100 Вт.

Офіційна презентація нового покоління відеокарт GeForce RTX має відбутися ближче до кінця цього року. Очікується, що Nvidia почне з релізу топових моделей, на кшталт GeForce RTX 5090 або RTX 5080.

Джерело:
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 41)

Розробники Warframe підтвердили наявність проблем зі старшими процесорами Intel Core 13/14-ї серії

Продовжує надходити нова інформація щодо нестабільної роботи процесорів Intel Core 13-го і 14-го поколінь. Учора ми писали про резонансну заяву студії Alderon Games, яка публічно відмовилася від процесорів Intel через масові збої у користувачів та на ігрових серверах. Тепер про подібні проблеми заявили розробники популярного багатокористувацького екшену Warframe.

Команда зіткнулася з численними збоями у гравців, які часто супроводжуються повідомленням про помилку nvgpucomp64.dll. Переважно це стосується систем із процесорами Intel Core i9-13900K/KF та Core i9-14900K/KF, проте подібні збої можливі й на слабших процесорах Core i7-13700K/KF та Core i7-14900K/KF. Розподіл кількості збоїв за процесорами представлено на діаграмі від розробників.

Цікаво, що подібна проблема виникла в одного зі співробітників на домашньому ПК, хоча в офісі у нього стоїть аналогічна система на Intel Core, і все працює стабільно. Розробники провели низку агресивних стрес-тестів на машинах схожої конфігурації. Це були симуляції боїв між загонами NPC, тест зі швидкою телепортацією між рівнями та скрипти для нескінченного відкриття компонентів користувацького інтерфейсу, які згадувалися у звітах про помилки. Усі системи спокійно проходили стрес-тести, а комп'ютер співробітника міг давати збій у таких простих сценаріях, як запуск гри та політ на місію.

Виявити причину було складно, оскільки збій відбувався не в коді гри. Але після аналізу звітів про помилки було виявлено певну закономірність, що збій відбувається в момент, коли графічний драйвер сильно завантажує всі ядра CPU. Згадавши про рекомендації Intel, вирішено було оновити BIOS. І тут треба зазначити, що материнська плата використовувала оригінальну прошивку 2022 року, а після оновлення BIOS до останньої версії система стала працювати стабільно. Тож у конкретному випадку з комп'ютером співробітника все вирішилося оновленням мікрокоду. І вся ця ситуація свідчить про те, що проблема не настільки масова, як стверджували в Alderon Games.

Розробники попереджають про можливі ризики під час оновлення BIOS. Тому якщо ваша система працює добре, не потрібно нічого чіпати. Але якщо ви спостерігаєте збої, вже оновили операційну систему і драйвер, тоді варто спробувати оновити прошивку на материнській платі.

Обговорити в форумі (коментарів: 39)

Аудиторія The First Descendant перевищила 10 мільйонів гравців

Корейська компанія Nexon похвалилася успіхами нещодавно запущеної гри The First Descendant. Це кооперативний лутер-шутер із симпатичними героїнями на рушії Unreal Engine 5. За перші сім днів до проєкту приєдналося десять мільйонів геймерів. Розробники подякували гравцям за підтримку і пообіцяли захопливе продовження цієї віртуальної подорожі.

Гра вийшла на PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S та Xbox One. Про успіх на платформі PC можна судити зі статистики Steam — щодня аудиторія періодично сягає 200 тисяч гравців, а піковий онлайн за ці дні склав 264 тисячі одночасних гравців. Цікаво, що за такої високої популярності користувацькі оцінки змішані. Геймери відзначають багато знайомих елементів з Warframe та Destiny 2. Деякі користувачі прямо пишуть про вторинність і одноманітність ігрового процесу. Але всім подобається графіка і привабливі героїні.

Оскільки гра доступна за умовно-безплатною моделлю, ви можете спробувати її особисто та винести свій вердикт.

Обговорити в форумі (коментарів: 16)

Intel незабаром налагодить випуск кваліфікаційних зразків десктопних CPU Arrow Lake

Попри чутки про перенесення виходу чипів Core Ultra 200 (Arrow Lake-S) на грудень, робота над новим поколінням десктопних процесорів йде згідно з графіком. Щобільше, корпорація Intel незабаром налагодить випуск кваліфікаційних зразків CPU Arrow Lake-S. Ці чипи за технічними характеристиками мало відрізняються від тих, що надійдуть у магазини, та мають схожий рівень швидкодії.

Core Ultra

Згідно з останньою інформацією, Intel перенесла терміни виходу кваліфікаційних зразків Arrow Lake-S на 34-36 тиждень цього року (період із 19 серпня до 8 вересня). Спочатку чипмейкер розраховував випустити їх на 40-му тижні (30 вересня – 6 жовтня). Тобто робота над новими десктопними процесорами йде навіть з невеликим випередженням графіка, тому перенесення релізу виглядає малоймовірним. У продаж перші CPU Core Ultra 200 для настільних ПК і материнські плати LGA1851 повинні надійти в жовтні.

Core Ultra

Вихід кваліфікаційних зразків Intel Arrow Lake-S також означає, що незабаром з'явиться більш точна інформація про їхню продуктивність. Тим часом компанія AMD вже почала не тільки розсилку прес-семплів CPU Ryzen 9000 (Granite Ridge) для підготовки оглядів, але й постачання ритейлерам. У вільному продажу перші десктопні процесори Zen 5 з'являться до кінця поточного місяця.

Джерело:
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 9)

ASUS запропонує GeForce RTX 4060 у модифікації Dual V3

ASUSTeK Computer підготувала до випуску новий варіант відеокарти Dual GeForce RTX 4060. Модель Dual V3 виділяється на тлі попередниць дизайном системи охолодження, зокрема більш компактними вентиляторами. Як неважко зрозуміти з назви, це вже третя версія GeForce RTX 4060 у виконанні ASUS Dual. З нашим оглядом оригінальної моделі можна ознайомитися за посиланням.

ASUS GeForce RTX 4060 Dual V3

У системному блоці ASUS GeForce RTX 4060 Dual V3 займе два слоти розширення. На торці у відеокарти розпаяний 8-контактний роз'єм додаткового живлення, а для виведення зображення можна скористатися трьома DisplayPort 1.4 та одним HDMI 2.1. Частотні характеристики новинка успадкувала від попередниць: частота boost-режиму GPU становить 2490 МГц, а у версії Dual V3 OC цей параметр збільшено до 2535 МГц.

ASUS GeForce RTX 4060 Dual V3

Рекомендована ціна й терміни виходу ASUS GeForce RTX 4060 Dual V3 будуть оголошені пізніше.

ASUS GeForce RTX 4060 Dual V3

Джерело:
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 25)

Розробники гри Path of Titans публічно відмовляються від Intel після масових проблем із процесорами

Останнім часом багато повідомлень щодо проблем із процесорами Intel Core 14-го та 13-го поколінь. Низка користувачів зіткнулася з нестабільною роботою флагманських Core. З боку компанії були навіть відмови в поверненні, що додатково вдарило по репутації Intel. І після всіх численних оновлень UEFI проблема повною мірою не вирішена. Є думка, що це пов'язано з конструктивними прорахунками, і навряд чи Intel вдасться «вилікувати» проблемні процесори програмними методами.

Тепер у публічному просторі озвучено ще один гучний випадок. Голова студії Alderon Games, яка займається розробкою та підтримкою багатокористувацької гри Path of Titans про динозаврів, звинуватив Intel у продажу бракованих процесорів. Навіть після всіх оновлень UEFI розробники мають постійні проблеми з процесорами Core 14-го і 13-го поколінь. У студії часто стикаються з нестабільністю цих процесорів під час роботи над грою. Часто бувають збої власних серверів із процесорами Intel, також є проблеми з хостингом ігрових серверів. Розробники фіксують тисячі збоїв у користувачів із процесорами цих поколінь. Згадується, що з часом процесори починають працювати гірше і деградують. За останні 3-4 місяці фіксувалися випадки, коли раніше стабільні процесори починали виходити з ладу. Також будь-які тести декомпресії та пам'яті, не пов'язані з розробкою гри, фіксують збої та помилки.

За словами голови студії всі 100% процесорів Intel демонструють проблеми. Тому Alderon Games відмовляється від продукції блакитної компанії та починає переводити свою серверну інфраструктуру на рішення AMD. Також розробники рекомендують уникати хостингу ігрових серверів на Intel. У Path of Titans вони додадуть попередження про можливі проблеми з відповідними процесорами, бо багато гравців досі не розуміють, чому «вилітає» гра.

В офіційному повідомленні також посилаються на численні скарги про «вильоти» в Fortnite та проблеми під час роботи рушія Unreal Engine. Зазначимо, що все це в основному стосується топових процесорів Core i9-13900K/KF/KS та i9-14900K/KF/KS, які працюють на максимальних частотах.

Джерела:
Alderon Games
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 150)